donderdag 24 september 2009

Tekst

Ik schrijf de laatste tijd alleen maar over mijn zogenaamde "writer's block". Er vindt zich zoveel input in mij plaats dat ik haast van mezelf verwacht dat er creatieve output van komt. Ik ben geen machine, maar ik had mijn creativiteit toch net iets hoger in geschat. Ik probeer wel via het medium fotografie verscheidene bruggen tussen mijn poel van creativiteit en de buitenwereld te slaan en dat gaat op zich ook erg goed. Alleen de hoogste "form of art" is in mijn ogen het schrijven van een goede, overtuigende tekst. Ik heb ook wel een creatieve inslag gemaakt in een essay die ik laatst moest schrijven, maar elke tosti die meer dan twee seconden nadenkt kan zoiets bedenken. Ik ga het dan ook niet op mijn blog posten, want dat doet jullie als lezers geen eer aan. Dat laatste was natuurlijk een grapje, want jullie zijn de kauwgum onder mijn schoenzool nog niet waard. Je moet me overigens excuseren als ik af en toe naar de Engelse taal grijp. Ik word vrijwel dagelijks geïnstrueerd in het Engels. Voor mijn studie. Ik moet toegeven dat het rete-interessant is en dat ik er ook goed in ben. Ook de dingen die ik niet zo interessant vindt, ben ik rete-goed in, mits ik me er meer voor zou interesseren. Helaas kan ik niet willen wat ik wil. Ik kan ook niet willen wat jij wilt. Ik weet min of meer wel wat je wilt. Je wilt dat dit verhaal een plot krijgt en dat je er dan een beetje om kan lachen, of dat je er een conclusie uit kunt trekken, want daar zijn teksten voor bedoeld. Je hebt er iets aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!