donderdag 1 april 2010

Inanimate Pussy

Sommige mensen kijken graag de kat uit de boom. Ik reken mijzelf in sommige gevallen wel tot die categorie, maar waar de situatie verandert, verandert ook vaak de behoefte. Ik mag dan ook graag soms, in plaats van de kat, dé kut uit de boom kijken. Soms mag ik ook graag een kut uit de boom kijken, dan maakt het me even niet uit wat voor kut het is, zolang het maar een kut is. Ik kijk dan heel lang en heel aandachtig naar een specifieke kut. Ik vraag me alleen wel af of het kijken echt effect heeft op het uit de boom komen van de kut in kwestie. In principe doet het er niet echt toe, want het belangrijkste is, dat je ziet wanneer 'ie uit de boom komt. Op dat moment spring ik er namelijk op af en klem hem met twee handen beet. Soms moet je er eerst een paar keer op stampen, want anders spartelt hij teveel tegen, maar dan word hij vaak wel een beetje blauw. Enfin, ik pak dan de rechterlip met mijn rechterhand vast en de linker met mijn linkerhand. Ik heb mijn broek dan al wel op mijn enkels, want als je dat nog moet gaan doen als die kut al uit de boom is, dan ben je erg ver van huis. Ik heb hem dan dus vast en rag hem dan helemaal vol en als ik klaar ben, gooi ik hem weg, waarna hij meestal terug de boom in klimt. Als hij daar tenminste nog toe in staat is. De dag daarna ga ik weer bij een andere boom staan kijken, want ik hou ook wel van een beetje afwisseling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!