vrijdag 2 april 2010

Tandje tuffen

Omdat je een motherfuckin' zak met stront bent,

Die de grenzen van zijn eigen visuele waarnemingsvermogen

nog niet zo goed kent.


Dat zei ik tegen mijn broertje toen hij vroeg

“Waarom vertelde je me niet dat ze er uitzag als een draak?”

En toen dacht ik bij mezelf dat zeg ik al zo váák.


Je moet niet altijd op mijn oordeel vertrouwen,

Want anders kom ik je bek verbouwen.

Daarna kun je jezelf niet meer onderhouden,

Want dan mag je geen vast voedsel meer eten.


Vast voedsel is wel een must

Voor mijn broertjes grote lust

Dus trok hij zijn conclusies

En nam hij afscheid van zijn illusies


Dat probleem was dan ook opgelost

Maar ik heb desondanks

Toch al zijn tanden uit zijn bek gerost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!