maandag 8 augustus 2011

Paul's zus

Als Paul een zus had gehad, had ik haar wel geneukt in tegenstelling tot wat Paul met mijn zus heeft gedaan; niet geneukt. Ik zou haar dan alleen maar neuken zodat ik iedere keer met recht kon zeggen tegen Paul; "ik heb je zus geneukt" om er vervolgens een welgemeende bulderlach uit te laten rollen. Hetzelfde zou ik bij de ouders van Paul doen, ik zou ze zeggen; "ik heb uw dochter geneukt" gevolgd met een gemene diepe lach. Als zij mij dan zouden vragen waarom ik dat gedaan heb, dan zou ik zeggen dat ik dat enkel en alleen gedaan heb om Paul een loer te draaien. Ik vind het eigenlijk heel jammer dat mij die kans nooit is gegund, want ik zou Paul toch graag een keer op die indirecte manier willen kunnen pakken. Ik heb al andere mogelijkheden doorgenomen, maar allen leken ze me te immoreel. De zus van Paul was nog op een bepaalde sociale manier geoorloofd geweest, mits ze min of meer mijn leeftijd had, want dan had ik het er op kunnen gooien dat ik het niet alleen om de seks deed, maar ook een beetje omdat ik behoefte had aan menselijke warmte of iets dergelijks. Onzin natuurlijk; ik wil gewoon een manier vinden om Paul te kleineren, maar ik zal proberen creatief om te gaan met die behoefte in de toekomst zodat ik die jongen op de een of andere manier op zijn plek kan wijzen.

2 opmerkingen:

  1. Een post gedreven door de angst dat ik tóch op een dag je zus zal neuken! Mijn subversie begint zijn vruchten af te werpen. Vanaf nu zal je elke dag, eerst ongemerkt en later pijnlijk duidelijk, een stukje van je verstand verliezen, tot ze je op een dag, opgeknoopt aan een stuk ondergoed van dat mooie zusje van je, hangend van het plafond vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat er geen eer meer valt te behalen aan Bram zijn zus.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!