dinsdag 2 februari 2010

Beul, je bijl is bot

Beul, je bijl is bot

Geul, je geil is god

Als in, god bestaat niet,

Dus jouw geilheid evenmin


Maak maar tijd,

Maar maar zin,

Het maakt niet uit

Ik steek hem er toch niet in


Geile wijven

Die beklijven

In mijn hoofd

Maar ik heb jouw pretentieuse gezeik

Nooit gelooft


Net als vele anderen

Die er ook van overtuigd zijn

Dat er niets zal veranderen


Nee, je bent niet geil

Ondanks je mooie verhalen

Heb ik geen zin om je te palen


Geen zin om aan je kutje te likken

Of om met mijn lul

Tegen je baarmoederhals aan te hikken


Geen zin om aan je tepels te sabbelen

Om je muiltje aan mijn pik te zetten

In je tonnetje te grabbelen

Of om je met mijn ziektes te besmetten


Ik wil niet samen met jou zweet verdampen

Onze spieren simultaan laten verkrampen


Oh, heilige maagd,

Je hebt genoeg geklaagd

Over onbelangrijke dingen

Net zolang totdat ik me niet meer kon bedwingen


Dat ik het niet meer trok

Bij mezelf dacht:

“Wat is het toch een ontzettend saaie,

veels te schone sok.”


Toen dacht ik nog een keer

En toen wist ik het zeker

Ze moet gewoon

Een geilheidspacemaker


Mocht dat nog niet volstaan

En blijft ze aseksueel

Dan wil ik haar best kronen

Tot koningin van haar eigen luchtkasteel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!