zondag 28 februari 2010

Ik zat laatst naar een reclame te kijken

Ik zat laatst naar een reclame over maandverband te kijken, wat mij wel beviel. Ik hoor vaak van vrouwen dat ze dergelijke reclames abject en infaam vinden, wat ik niet helemaal begrijp. Ik heb zo’n ding van KPN waarmee je beelden terug kunt spoelen en opnemen en ik had na het volledig bekijken van de reclame terug naar het begin van het amuserende verkoopgerichte filmpje gespoeld. Voor mij had het niet zo zeer met het verlangen naar dit specifiek artikel te maken, ik ben namelijk een man en heb zoiets niet nodig. Het ging mij om hetgeen wat het artikel deed, zijn functie die het vervult in het leven van zo veel vrouwen en ik zou zo graag een keer die functie willen vervullen. Ik zag de reclame nogmaals en het beviel me wederom. Ik nam het op, op de harde schijf en zette het filmpje op repeat. Ik droomde hoe ik het goudgele vocht uit de vagina van de weelderige en tevens vrolijk kijkende jongedame uit de commercial op likte. Het was alleen niet genoeg en ook nadat ik internet had afgestruind bleek mijn verlangen nog lang niet gesust. Mijn verlangen diende te worden geblust en dat kon alleen maar op één manier gebeuren. Je raadt waarschijnlijk wel wat er toen gebeurde en ik kan je er dan ook van verzekeren dat al die perverse verbeeldingen van onzedelijke gebeurtenissen die er zich nu ontpoppen in je hoofd ook daadwerkelijk hebben plaats gevonden.

Ik moest natuurlijk eerst aan een vrouw komen, maar ik neem aan dat dat vanzelfsprekend is. Dit was niet zo moeilijk, enkel een vrouw die bereid is om over dit onderwerp zakelijk te converseren en zich vervolgens niet op haar lipjes getrapt voelt, is wat moeilijker te vinden. Uiteindelijk had ik dan toch het middel in handen gekregen om mijn ultieme doel te bereiken. Ik had achter het Centraal Station een jong grietje opgedoken die wel in was voor een avontuurtje. Ze was iemand die graag haar grenzen verlegde en dat had ze in het verleden dan ook al vaak gedaan, vooral als het op het gebied van drugs aankwam. Om heel eerlijk te zijn had ik haar niet precies vertelt wat ik met haar zou gaan doen en had ik haar voorgehouden dat er thuis een grote naald met smack op haar lag te wachten.

We gingen met de metro naar mijn huis, in Uilenstede, en eenmaal daar hield ik haar aan de praat om het maar niet over die spuit te hebben. Ik kon na lange tijd niet meer gespreksstof blijven aandragen en dus vroeg ze me waar ik de drugs had liggen. Ik zei dat ik had gelogen. Het werd haar meteen duidelijk dat ze te maken had met iemand die misbruik van haar wilde maken en daar had ze dan ook volledig gelijk in. Ik haalde uit het keukenkastje snel een rol duct tape of duck tape, over de juiste benaming is enige discussie gaande, en ik ketende haar vast aan de keukentafel. Ik sneed al haar kleren kapot en scheurde ze van haar lijfje af. Ze was te uitgemergeld en te zwak om echt weerstand te bieden en wat dat betreft had ik het juiste slachtoffer uitgekozen. Ik zette het opgeslagen filmpje wederom op repeat en terwijl ik naar het hysterische geschreeuw luisterde van de crackjunkie op de tafel, begon ik een beetje met mijn penis te spelen. Deze was al snel knalhard en ik bedacht me dat het tijd werd voor de essentiële uitvoering van mijn plan.

Ik vulde een petfles vol met water en goot de inhoud door middel van een trechter in de mond van mijn object der verboden lusten. In eerste instantie spartelde ze tegen, maar toen ze er achter kwam dat dit geen zin had, bleef ze stil liggen en keek me eerst boos en daarna teleurgesteld aan. Op dezelfde manier zoals mijn moeder me aankeek als ik vroeger als klein kind ondeugend was geweest. Ik voelde me op dat moment ook wel een beetje ondeugend. Ik vulde de fles nog een paar keer en ik vroeg haar of ze al naar het toilet moest. Ze weigerde aanvankelijk om prijs te geven of ze daar al nodig aan toe was. Ik besloot daarom maar om haar tere lichaam een beetje te molesteren door mijn harde, dikke penis in haar vagina te stoppen. Het leek erop dat ze nog nooit seks had gehad en dat ik haar eerste keer was, wat me eigenlijk wel een romantisch gevoel gaf. Dit idee kreeg ik doordat ze érg strak was en begon te bloeden. Eerst een beetje en daarna wat meer. Ik proefde haar bloed, maar dat deed het toch niet helemaal voor me. Het duurde me allemaal een beetje te lang en ik begon daarop haar blaas een beetje te masseren door mijn vuist zachtjes op haar onderbuik te slaan. Onderwijl ik dit deed bevond ik mij in de juiste positie voor het ontvangen van het maagdelijke, gele vocht. Het viel me nog niet mee om vanuit die positie gericht op haar blaas te slaan, maar desondanks lukte het me toch aardig en ik was dan ook vrij content met mezelf. Ik realiseerde me op dat moment wel dat het niet mee valt om aan je trekken te komen en vroeg me af of er geen makkelijkere manier was. Mocht ik in de toekomst een antwoord tegen komen dan zal ik het u graag mede delen.

Het slaan begon na enige tijd toch zijn vruchten af te werpen en al snel bevond ik me in een hemel vervult van rode en gele lichaamssappen. Ik trok me daarbij ontzettend hard af, maar op het moment dat ik op het punt stond om klaar te komen en ik luid gorgelend mezelf vast klampte aan één van haar benen scheet ze in haar broek. Ze had mijn moment suprême verpest. Ik stond op vanuit mijn hurkstand en spuugde de drap vanuit mijn mond in haar gezicht. Ik snee de tape los en pakte het meisje op en liep er mee naar het raam. Ik deed deze open en gooide haar naar buiten. Ik woon op de begane grond, dus echt veel kwaad kan dat niet. Ik was alleen vergeten om haar kapotte kleren mee te geven, wat me wel zo vriendelijk lijkt na haar, neem ik aan, goed bedoelde verdiensten. Ik deed het raam daarom wederom open en gooide haar kleren naar buiten, terwijl ik dit deed kon ik vanuit mijn ooghoek nog net zien hoe ze in een hoek van het trappenhuis zat te verkleumen. Een licht gevoel van wroeging kwam bij me naar boven, maar ik werd al snel afgeleid door het geluid van de commercial wat nog steeds op te televisie aan het spelen was. Ik draaide mezelf om, deed het raam dicht en keek vervolgens weer gebiologeerd naar de beeldbuis.

2 opmerkingen:

  1. Maandverband is bedoeld voor het opvangen van bloed, geen urine. Veruit de meeste vrouwen zijn niet incontinent. Verder vind ik het principe van een maagdelijke crackhoer een beetje ongeloofwaardig... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, wat grappig Bram, wist je niet dat maandverband bedoeld is voor de menstruatie? Het heet niet voor niets maandverband natuurlijk. En crack en smack zijn ook twee verschillende dingen; crack is een vorm van coke, smack is heroïne van matige kwaliteit.

    Verder vond ik dit een uitstekend stukje; ik heb er hard om gelachen; vooral het stuk waarin je stevig zit te rukken onderwijl je haar lichaamssappen ontvangt was erg beeldend en met een sprekend gevoel voor detail.

    Vooral dat je je realiseerde dat het niet makkelijk is om aan je trekken te komen, vond ik erg leuk. En dat je haar uit je raam gooit. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!