maandag 1 maart 2010

De evaluatie

Aangezien ik nog weinig inhoudelijke reacties heb gehad op mijn werk, wat ik natuurlijk wel verwachtte, ondanks dat niemand mijn stinkende kut-blog leest, heb ik besloten om zelf maar een korte evaluatie te maken van mijn tekstuele experiment. Daar ik er niet in geslaagd ben om iets choquerends op papier te zetten, moet ik concluderen dat ik mijn lezers niet van te voren moet waarschuwen over mijn potentiële concepten of ideeën. Het concept was sowieso eenmalig, maar ik had beter het concept van te voren uitgewerkt, alvorens het openbaar te maken. Dan had ik het van te voren door mijn censuur heen kunnen gooien en elke mogelijke kans op een afgang, of gezichtsverlies kunnen vermijden. Iedereen houdt immers van veiligheid en waarom zou ik me daar niet aan conformeren.

Ik wil overigens nog een korte opmerking maken over een korte opmerking die ik laatst kreeg. Naaktfoto's van mijn zus zijn niet tekstueel, wat deze blog wel pretendeert te zijn. Ten tweede zouden dergelijke foto's allerminst choquerend zijn, maar erg opwindend voor mensen die geen bloedverwant zijn van voorgenoemde. Mijzelf incluis.

Tot slot hoop ik dat jullie niet geschrokken van mijn clichébom, want door de inhoud zou ik me allerminst verontwaardigd voelen. Ik ga geen excuses voor mezelf maken en ik ga het bericht ook zeker niet van mijn blog af halen. Als iemand me ooit uit wilt maken voor een slecht schrijver, grijp dan je kans door uit die tekst te quoteren, want andere handvatten voor gegrond kritiek zal ik je zo veel mogelijk vermijden te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!