donderdag 25 maart 2010

Je moet naar beneden stampen om hoger te komen

In het echt ben ik een verlegen jongen,
Iemand met een goed hart
En schone longen

Op schrift ben ik een voorbedachte moordenaar
En een pathologische leugenaar

In het echt ben ik ontzettend lief,
Maar op papier ben ik een betekenisdief

Ik maak van alle positieve woorden een leeg begrip,
Maar in het echt hang ik aan je lip
Pretendeer ik dat je me kan begrijpen,
Maar ondertussen ben ik onder tafel mijn messen aan het slijpen

Om je op een later tijdstip van kant te maken,
Want ik weet ook wel dat ik mensen in het echt niet kan raken.
Daar ben ik namelijk veels te aardig voor
En de enige manier waar ik mee scoor,
Is op papier

Want ik wil mensen zwart maken
Opdat anderen vol van me raken
Het loont om mensen de grond in te trappen,
Maar ik denk dat jullie dat wel snappen

Want je toont dat je beter bent dan anderen
En het staaft het gegeven dat mensen van hun leven niet kunnen veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!