zaterdag 10 oktober 2009

Bericht van de staf.

Aan allen die deze blog lezen.

Er heeft zich een nieuw lid gemeld om te brallen over zijn kennis van uiteenlopende zaken. Deze zaken zal hij kenbaar maken door middel van berichten die hij zal schrijven. Daarin zal ook kennis van zaken verwerkt zijn en misschien ook wel zaken kennis, al verwacht ik dat het toch vooral bij kennis van zaken zal blijven. Ik doe af en toe wel eens zaken met hem en dan gebruikt hij ook wel eens zijn kennis en soms zelfs zijn kennis van zaken en heel, maar dan ook echt heel af en toe zijn zaken kennis. De reden dat hij het laatstgenoemde maar sporadisch dan wel zelden gebruikt, komt omdat ik eigenlijk meer zaken kennis heb, daarentegen heeft hij wel meer kennis van zaken over anderssoortige zaken.

Ik hoop dat de zaken binnenkort gedefinieerd zullen worden, zodat ook u wat meer kennis van zaken heeft en wellicht kunnen wij gezamenlijk trachten om u daarbij ook wat meer zaken kennis bij te brengen. Dat is nooit mis, want stel nou dat je ooit een participant in een handjeklap deal bent, wat in mijn ogen niet geheel onwaarschijnlijk lijkt door de vele zaken die er zich afspelen, dan ben je blij dat je enige kennis tot je hebt genomen over de zaken die hier voor en na besproken zijn dan wel worden.

Mocht u nog vragen hebben over een aantal zaken of mocht u wat meer kennis van zaken willen hebben, of wat meer zaken kennis, of wilt u kennis van zaken kennis willen hebben, dan zal ik u daar zo spoedig mogelijk kennis van laten nemen.

PS: zijn naam is Paul.

1 opmerking:

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!