zondag 25 oktober 2009

Masturbatie

Ik had beloofd dat ik een keer iets ging schrijven over masturberen. Dat ga ik bij deze doen, maar ik hou het heel kort. Ik had een tijdje een klein scheurtje in mijn voorhuid, zodat ik niet kon masturberen, tenminste niet fatsoenlijk. Iemand heeft mij toen geadviseerd om er een vet zalfje op te smeren, dit heb ik gedaan en nu heb ik bijna geen last van mijn scheurtje en heb ik succesvol kunnen masturberen. Ik kan je vertellen dat het ontzettend op lucht. Ik heb nu slechts nog één tip voor jullie, mocht je ooit geen zin hebben om te masturberen denk dan aan die mensen die het niet kunnen. Om wat voor reden dan ook. Besef je dan dat niet masturberen asociaal is en dat je het aan de rest van de bevolking verplicht bent om af en toe stoom af te blazen. Succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!