maandag 12 oktober 2009

Binnenkort te zien en lezen op dit medium

Ik heb vandaag een vraag gekregen van één van mijn lezers om een seksuele handleiding te maken, omdat daar behoefte aan is. Wellicht omdat men af en toe instructies nodig heeft bij het bedrijven van de liefde en alles wat daar om heen hoort en ik vind het in die situatie niet erg om dr. Love te spelen en jullie daar massaal in te voorzien. Ik hoop dat mijn waardige compagnon: 'dr. Mertens' zijn steentje daarbij ook wilt bijdragen, zodat we gezamenlijk tot een bevredigend einde kunnen komen. Ik zou namelijk niet willen dat het eindigde in een anti-climax en dat mijn lezers het gevoel hebben dat ze niet aan hun trekken zijn gekomen.

Wacht daarom nog even in gezonde spanning en dan zal binnenkort hoofdstuk één over mastrubatie vanuit de pixels van uw scherm uw ogen in knallen.

1 opmerking:

  1. Dr. Mertens heeft een stuk voorbereid en is klaar om dit te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!