woensdag 13 januari 2010

Het zij zo

"Het zij zo" was haar reactie op mijn schuldbekentenis.
Daardoor moest ik denken aan onverdoofde
En tevens ongesterilliseerde vrouwenbesnijdenis

Want grote schaamlippen had ze wel
Maar er was nog niet veel terecht gekomen
Van het al om bekende kegelspel

Ik heb best wel een beetje geduld
Maar als ik na twee maanden
Je kutje nog niet heb gevuld
Dan is er toch iets aan de hand
Of vind je seks soms ook "schijtirritant?"

Net als mijn behoefte om af te spreken
Die zich toch moest openbaren
Net als voedsel in de hamsterweken
Leek jij daarentegen je verlangen op te sparen

Niets kon je met humor afwenden
Alles vormde voor jou een bedreiging
Ik zag het meer als een handreiking
Van iemand die jou nog niet goed kende

Dat doe ik nu een beetje meer
Het deed dan ook wel een beetje zeer
Om te ontdekken
Dat je een ziel hebt
Met een aantal schimmelplekken

Toch ben ik nieuwsgierig
Is er nu ook een stukje van jouw hart dood
En hield je je gewoon groot
Of hield je me aan het lijntje
En was het voor jou allemaal maar een geintje

Het maakt niet uit
Ik heb er een punt achter gezet
Hoop dat je blij bent
Met je ongeconsumeerde booschappenpakket

"Het zij zo"
Wat is eens was is nu geweest
Waar jij was zit nu een klein wondje
Dat alleen met seks en drugs geneest


Dit was mijn perspectief op het verhaal en voor degenen die het niet lezen willen, ga dan als de sodemieter van mijn blog af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!