donderdag 21 januari 2010

Ik ben een abonnee

Ik ben een abonnee

Van een prostituee


Ik kom er elke dag

Ze begroet me dan altijd

Met een grote glimlach


Die lach spuit ik dan helemaal vol

Scheld haar vervolgens uit

Voor hoer of truttebol


Stamp ook nog even al haar tanden uit haar bek

Voor zover dat gaat als ik er elke dag kom

En bestijg haar op het achterdek


Dan rag ik nog een uurtje door

Tot ik keihard klaar kom

En dan zingen wij in koor:

“Wat is neuken toch leuk


En morgen komen we weer samen

Anders doen we afbreuk

Aan onze consistentie

En aan de kans op ontwikkelingspotentie”


Want misschien word het morgen nog eens wat

Met mij en dat stampersgat


“Je moet altijd blijven geloven”

Zegt ze altijd tegen me

Als ik met mijn lul

In haar kom gestoven


Ik ben blij dat we het daar over eens zijn

Want ik vind neuken gewoon ontzettend fijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!