zondag 26 juli 2009

Boor

Na al die viezig- en vunzigheid moeten jullie lezers toch ook wel bij jezelf denken: 'die kerel is nu toch wel eens klaar met zijn tirade en zijn gore parade?' Neen dames en heren, dat ben ik niet! Ik heb nog veel vunzigheid voor u in het verschiet. Van pedo- tot necrofilie en zelfs de activiteit 'groepsverkrachten' kunt u nog van mij verwachten. Van het afranselen van uw vriendin tot het droogleggen van een zeemeermin. Ariël bijvoorbeeld, die krijgt een partij droogneuken toebedeeld. En over uw vriendin gesproken, ik heb laatst haar stuitbeen gebroken. Ik had zo hard tegen haar stuitje gestoten, later was alles naar de kloten. Ik weet nu wel waarom het stuitje heet, omdat het zo lekker stuitert, zoals u weet. Ik zal niet verder over u vriendin uitwijden, om nu verder te gaan op het penis besnijden. Over het koken van de velletjes en de Nigeriaanse nichten relletjes. Tot slot, komt er iets niet aan bod wat u graag had willen horen, laat het me dan even weten en dan zal ik uw onderwerp wel even aanboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!