vrijdag 17 juli 2009

Drugs

Zoals sommige van jullie wellicht weten: ik doe mee aan een medisch experiment waarin ik THC toegediend krijg. Ik moet hierbij alleen één kanttekening bij maken en dat is dat ik geen drugs mag gebruiken, gedurende de tijd van het onderzoek, althans niet alle drugs. Dit onderzoek is al enige tijd aan de gang en duurt vanaf vandaag nog maar één week! Dat betekent dat ik na anderhalve maand weer alles in mijn mond, kont en neus mag stoppen wat ik zelf wil. Wat moet het goed voelen om eindelijk weer een vrij, drugsgebruikende man te zijn. Ik kijk er zo naar uit om weer helemaal tot het naadje te gaan, dat ik op dit moment niet kan stoppen met trappelen. Ik kan die xtc in mijn kop al bijna voelen. De verse wiet en hasjlucht al bijna ruiken. Ik vraag me soms af hoe het zou zijn om geheelonthouder te zijn. Voelt dat hetzelfde als de ochtend, maar dan de hele dag lang? Ik weet het niet, maar om heel eerlijk te zijn duurt die brandende vraag slechts vijf seconden per occasie en komt dit voorval niet vaak voor.

Mocht u aanstoot nemen aan dit bericht of op een andere manier aanstoot genomen hebben aan welk component op deze pagina dan ook, laat het mij dan zo snel mogelijk weten of laat een reactie op dit bericht achter, maar tot die tijd: suck my little toe, it might make you grow.

Ik heb het inderdaad tegen jou ja, kleine flikker dat je er bent. Wanneer ga je eens met je rug recht lopen en gedraag je je als een echte vent en geef je toe dat je het liefst in je kont gebuffeld wilt worden. Daar is echt niks mis mee hoor en een beetje drugs gebruiken moet ook kunnen. Een beetje meer ook trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!