maandag 20 juli 2009

Stront

Als ik met schrijven minder duidelijk zou zijn, dan met het gooien van stront, dan zou ik het zeker niet laten. Maar vooralsnog lijkt mij schrijven toch duidelijker, mocht u het toch ietwat onduidelijk vinden, zeg het dan gerust, want dan stap ik gewoon over naar het gooien van stront. Doe ik helemaal niet moeilijk over en misschien kun je zelfs een handje helpen door je eigen stront op te sturen. Dit mag wat mij betreft alle kleuren, geuren en maten hebben. Ik zelf scheit soms twee keer per dag. Twee keer per dag! Dus aan stront geen tekort zou je haast zeggen. Er is alleen zo veel te vertellen dat ik met tien keer scheiten per dag nog niet eens toe zou komen. Ik zou zo veel moeten gooien, liters, kilos, tonnen. Sommige mensen hebben daarentegen een voordeel dat ik niet heb. Die praten namelijk al stront, dus die hoeven er niet perse meer mee te gooien. Ik zou wel een paar voorbeelden kunnen geven, maar daar heb ik echt een stronthekel aan. Dus dat kun je wel vergeten. Ik heb wel een leuk gedichtje, speciaal voor jou.

Ik scheit stront
uit mijn kont
En ik scheit die stront
Recht in je mond

Spetterpoep uit mijn kringspier
Je rolt door mijn poep
Voor de lol en mijn plezier

Mijn lul in je oog
Je oog traant een beetje
En is dus niet zo droog

Je pupil is lekker strak
Ondanks de XTC in je drank
Mijn lul in je mond
Nu ruikt 'ie naar die scheitstank


Ik hoop dat je het een leuk gedicht vind en dat je er nog lang van zult genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!