woensdag 8 juli 2009

Klote Michael Jackson

Nu breekt bij mij godverdomme echt de klomp! Ik zag vandaag een filmpje op mijn vaste nieuws-site: de Pers.nl, waarin Ahmedinejad (of hoe je het ook schrijft, die zogenaamd democratisch verkozen president van Iran weet je wel), een vlieg probeert dood te slaan. Haha, "dat deed zijn collega, Barack Obama toch een stukje beter" en "hij is toch beter in de oppositie neerslaan." Zo preikten de commentaren.



Wat een grappige situatie is dat toch, daar in het verre Iran, maar wat er laatst is gebeurd, dat is toch echt ongelofelijk. Michael Jackson is overleden en is gisteren begraven, 'the king of pop' is dood, ach en wee. Als er mij iets totaal niet kan interesseren is het de dood van één of andere opgedirkte klootviool, die zijn eigen graf heeft gegraven. Zeker niet als hij ook nog eens een week lang in het nieuws is, er niks anders meer word uitgezonden op MTV en TMF (neo-nazistische televisiezenders voor muizenkeutelvreters) en ik op een vrije avond in het café lastig word gevallen met een documentaire op groot scherm, over de persoon in kwestie.



Even alle gekheid op een stokje, dit is nou een typisch geval van een Westerse 'ik steek liever mijn kop in mijn reet, want dan hoef ik alle échte problemen niet te zien'- instelling. Ik ben de kwaadste niet en vond ook dat MJ goed kon dansen, maar om een week te rauwen voor iemand die al 10 jaar stront maakte en wiens hoofd eruit zag als stront, vind ik een beetje overdreven.



Eenieder die durft te beweren dat ik geen gelijk heb: I'll eat your nose!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!