dinsdag 7 juli 2009

Culinaire gerechten

Ik wilde in dit korte bericht even het misverstand over culinaire gerechten beslechten. Ik heb van sommigen gehoord dat het hier om een taalfout gaat, maar volgens mij hangt dat een beetje af van de maat. Want hoe hebben zij nou die fout geconstateerd? Misschien waren zij er wel een beetje door geobsedeerd, want anders hadden zij de fout niet kunnen ontdekken en hun vonnis kunnen voltrekken.
In ieder geval, sommige mensen moeten niet zo zeiken als er iets niet klopt in één van mijn blogberichten, mocht u zich toch geneigd voelen om dit wel te doen, wees gewaarschuwd. Want ik heb een machine om uw woonplaats te traceren, om vervolgens op visite te komen en dan zal ik u, lezer, eens laten zien wat een Teringharde, Aftandse, Uitermate Tirannische, Onbegripvolle, Lullige, Onbezonnen, Geïritteerde, Impressionistisch Everzwijn ik ben. Mocht u niet onder de indruk zijn van dit verbaal geweld, durf dan te reageren! Durf je het niet aan?: Then eat my cock...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw, waarschijnlijk, zeer belangrijke bijdrage!